Oplossingen inloggen

Lukt het inloggen niet? Hierbij de meest voorkomende oorzaken én natuurlijk de oplossingen.

Heb je je account al aangemaakt of uitgebreid?

Nadat je je bestelling hebt gedaan in de webwinkel van de OMB Academie, dan krijg je een e-mail. Daarin staat een link waarmee je jouw account op deze website kan aanmaken. Heb je al een account op deze website? Dan gebruik je de link om je account uit te bereiden met het nieuwe onderdeel.
De link in de e-mail staat ook op je scherm, nadat je de bestelling hebt afgerond.
Let op: In de webwinkel op OMB-Academie.nl kan je ook een account aanmaken. Dat is niet hetzelfde account als op deze website. Dat account is er namelijk voor dat je niet elke keer opnieuw al je gegevens hoeft in te vullen. Daardoor kan je sneller en eenvoudiger je bestelling doen.

Username vergeten?

Je kan ook inloggen met het e-mailadres waarmee je jouw account hebt aangemaakt. De meeste abonnees gebruiken hetzelfde e-mailadres als waarmee ze hun bestelling hebben gedaan. In de bevestigingse-mail na je bestelling kan je zien welke je gebruikt hebt.

Wachtwoord vergeten?

Klik op de link Wachtwoord vergeten? Vul vervolgens je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een e-mailbericht met instructies hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Al het bovenstaande helpt niet?

Stuur een e-mail naar info@omb-academie.nl en vermeld daarin wat er precies misgaat. Als je alleen opschrijft: “het lukt niet”, dan hebben we te weinig informatie om te kunnen achterhalen wat er mis gaat. Geef zoveel mogelijk informatie: op welke pagina zit je, welke foutmelding krijg je, met welke gebruikersnaam of e-mailadres log je in enzovoort.

>